Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeTu kolego się grubo mylisz. Teren -Super Tenera łyka kilometrami, jest przewidywalna i stabilna nawet jadąc z pasażerem. Po za tym ma niesamowitego kopa na trybie "S", prędkość podróżna 120-160 przy standardowej owiewce. Brak wibracji. Ustawienia zawiechy jak w crossowce - dół i góra, dobicie i odbicie. O ustawieniach decydujesz Ty a nie komputer jak to ma GS. Dwa tryby kontroli trakcji. No i co najważniejsze z byle podłączeniem dodatkowej lampki nie muszę jechać do serwisu. Niestety w GSie wszystkim steruje "masa" czyli minus a to stwarza problem.
OdpowiedzZastanawia mnie jaki to stwarza problem? Bo nie zauwazylem.
Odpowiedz